Logotyp strony
  • UM Głogówek

Polski Związek Emerytów Rencistów i Inwalidów

Biuro Związku mieści się w pomieszczeniach hali sportowej ul. Kościuszki w Głogówku czynne we wtorki w godz. 10.00 - 12.00.

27 października 2022 r. na Walnym Zebraniu Sprawozdawczo Wyborczym został wybrany nowy Zarząd w składzie:

• Wanda Bandoła – Przewodnicząca
  • Lucyna Mickiewicz – Skarbnik
  • Ewa Ścisło – Sekretarz
  • Renata Machoń – Członek
  • Kazimierz Albert – Członek

Aktualne informacje

Ogłoszenie

Zabawa ostatkowa

13 lutego 2024 r w restauracji "Corleone" odbyła się zabawa ostatkowa członków Koła Emerytów, Rencistów i Inwalidów z Głogówka. Liczne grono seniorów, po raz kolejny, świętowało zakończenie karnawału. Wszyscy bawili się bardzo dobrze.

Ogłoszenie Ogłoszenie Ogłoszenie Ogłoszenie

Sylwester 2023

Ogłoszenie Ogłoszenie Ogłoszenie

Andrzejki 2023

Ogłoszenie Ogłoszenie

WYCIECZKA DO ZIELONEJ GÓRY

W dniach 14-15.09.2023 r udaliśmy się na wycieczkę do Zielonej Góry na święto winobrania. W pierwszej kolejności szybki spacer po Bytomiu Odrzańskim, a następnie zwiedziliśmy winnicę HIKI we wsi Bycz. W Zielonej Górze palmiarnia, katedra i spacer po rynku.

Następnego dnia był czas na spacer po straganach, które rozkładają się tam jedynie podczas święta winobrania.

Na zakończenie zwiedziliśmy muzeum etnograficzne w Ochli - dzielnicy Zielonej Góry.

Ogłoszenie

Tego lata 90 emerytów naszego koła, w dwóch turach, wyjechało na wczasy do Łeby. Piękny ośrodek "Star", super pogoda, imprezy i wycieczki organizowane na miejscu, wszystko to sprawiło, że pobyt był bardzo udany. Już planujemy wczasy na następny rok.

31 sierpnia na strzelnicy w Głogówku członkowie koła emerytów pożegnali tegoroczne lato. Było pyszne jedzonko, muzyka "na żywo" i tańce. Bardzo miło spędziliśmy czwartkowe popołudnie.

Wycieczka do Krościenka 23.07-28.07

Spotkanie z grupą emerytów z Vbrna w Czechach

W czerwcu 50 osobowa grupa emerytów naszego Koła udała się z wizytą do zaprzyjaźnionych emerytów z Vbrna. Na miejscu przywitała nas przewodnicząca Koła, która zaprosiła nas na obiad.

Po obiedzie zwiedziliśmy najciekawsze miejsca w Bruntalu, następnie udaliśmy się do Karlovic, gdzie zorganizowano konkursy sprawnościowe oraz tańce przy muzyce. Spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze.

Transport zapewnił nam Urząd Miejski w Głogówku, za co bardzo dziękujemy.

Zarząd głogóweckiego koła Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów zorganizował dla swoich członków zabawę sylwestrową w restauracji „Głogowianka", w której wzięły udział 42 osoby. Szampańska impreza trwała do późnych godzin nocnych.

15 grudnia ubiegłego roku w Centrum Kultury odbyło się spotkanie opłatkowe głogóweckich członków Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów, w którym udział wzięły 62 osoby. Uczestników odwiedzili burmistrz Piotr Bujak, który wręczył seniorom upominki świąteczne, oraz ksiądz proboszcz Ryszard Kinder. Spotkanie upłynęło w miłej atmosferze, a uświetniły go występy artystyczne dzieci i młodzieży.

Wycieczka do Warszawy

W dniach 03-05.10.2022r odbyła się wycieczka do Warszawy. W ciągu tych trzech dni zwiedziliśmy Sejm RP, ogrody w Wilanowie, Świątynię Opatrzności Bożej. Chodziliśmy po Starych Powązkach i Starym Mieście. Mieliśmy możliwość obejrzeć sale Zamku Królewskiego, spacerowaliśmy po Łazienkach Królewskich oraz byliśmy w Muzeum Powstania Warszawskiego. W wolnym czasie niektórzy z nas odwiedzili Muzeum Narodowe albo wyjechali na taras widokowy Pałacu Kultury.

Wyjazd na wczasy do domu wczasowego "Janosik" w Ustroniu Morskim w terminie 08 - 20.09.2022r.

Ognisko na strzelnicy w Głogówku w dniu 30.08.2022 r. w załączniku zdjęcia

07.07.2022 r. - spotkanie z grupą emerytów z Vbrna w Czechach.

Po obiedzie ufundowanym przez Pana Burmistrza koleżanki i koledzy z Czech udali się na strzelnicę w Głogówku. Tam czekali na nich emeryci z naszego koła. Na strzelnicy poza tradycyjnym grillem, odbył się konkurs strzelania do tarczy, gra w dwa ognie oraz wspólne tańce. Spotkanie upłynęło w miłej, wesołej i przyjacielskiej atmosferze.

09 - 19.06.2022 pobyt w Pobierowie w Domu Wczasowym "Ewa"
plażowanie,wycieczka do Międzyzdrojów

01.07.2022 - wyjazd na "Lato Kwiatów"w Otmuchowie

19 - 24.05.2022 r. Wycieczka do Krynicy Górskiej

Spotkanie z okazji Dnia Kobiet w dniu 09.03.2022r

W imieniu wszystkich pań, bardzo dziękujemy Panu Burmistrzowi za okazjonalne prezenty

Śledzik - 2022

Zabawa sylwestrowa - 31.12.2021 rok

Zabawa andrzejkowa 26 listopada 2021

Wyjazd do Krapkowic: pobyt na wieży miasta, w muzeum regionalnym "studnia" i na kręgielni

Galeria zdjęć: "Pożegnanie lata" na Strzelnicy

Galerie zdjęć

Deklaracja dostępności
Rowery

Posadźmy razem 800 drzew na 800-lecie Głogówka!

Licznik posadzonych drzew

Turystyka
Obraz - baner
EUPAP Logo
Punkt potwierdzenia profilu

Projekt „Wspieraj lokalnie” realizuje Intytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl Łatwe podatki.

Na co wydajemy Twoje pieniądze

Zobacz

Aplikacja mobilna

Wszelkie prawa zastrzeżone. Głogówek 2024. Webdesing / programming: WebInspiracje

Przszukaj naszą stronę

Schowaj wyszukiwarkę

Szanowni czytelnicy. Zobaczcie jak szanujemy waszą prywatność. Przeczytaj politykę prywatności i politykę cookies lub zaakceptuj zasady